2015/09|新加坡|暑假實習後的玩樂時間|帶爸媽去旅遊

2015/8/3-9/5
機票:HKD$853
航空:scoot 酷航

這是九為一體的照片XD 下面有大圖可看~


✍🏻天宇旅行社 (Chinatown : Exit E)

✍🏻老巴剎美食廣場 Lau Pa Sat (Raffles Place/green line Exit I) (一條直路就到)
✍🏻芳林熟食中心 Hong Lim (Chinatown : Exit E)
✍🏻麥士威熟食中心 Maxwell Food Centre (Tanjong Pager/green line) 天天海南雞飯
✍🏻阿秋甜品 Ah Chew desserts (Bugis Exit D)

✍🏻魚尾獅 Merlion Park (Raffles Place : Exit B)
✍🏻摩天輪 Singapore Flyer (Promenade/blue or yellow line Exit A)
✍🏻濱海灣夜景 (Marian Bay Exit B)
✍🏻金莎廣場燈光秀 (Bayfront Exit D)

不愧是LADY M,真的好吃,綿密的口感!!




當天下飛機後,先到機場地鐵站買3天用的地鐵票(S30)(退卡時會退回S10),再到牛車水站,旁邊有一個商場,裡面有一家「天宇旅行社」,建議可以去那邊看看各種景點套票,一定比自己單買便宜,而且有會說國語或廣東話的接待員。
晚上去了搭摩天輪,新加坡的夜景也很不錯,不過著名景點有點分散,不能一次過都拍入境,有點可惜,而且我建議最後一天再去搭,會比第一天搭有成就感,因為你會更熟悉那些地方是長怎樣,像我第一天就去看了,那些建築物哪個跟哪個,我很多都分不出來哈哈😌😌。(摩天輪6點前/後價錢不一)(六點後S28)



去新加坡點可以吾食肉骨茶啊,最出名就有兩間既,一間叫松發,一間叫黃亞細。我就兩間都試過既,但松發口味比較岩我。松發既排骨,肉同骨較易分離,一咬排骨肉就食到,吾駛好似同舊骨爭肉咁,而且佢個湯底比較清淡;黃亞細就吾同喇,肉質比較硬,鍾意嘴嚼既人就岩食啦,加上湯底較濃烈,辛辣味較重,平時食開重口味應該會鍾意呢個多啲。
兩間味道口感雖然大不同,但佢地有一個相同之點,就係湯底都可以續湯,可以慳番野飲錢😛😛仲有一點,如果見到枱面有濕紙巾但你又唔會用的話,記得俾錢嗰陣攞返去櫃檯,可以扣翻濕紙巾嘅費用架!




細細個我就好鍾意睇海,以前讀小學補習完經過輕鐵站嗰陣,會經過一個碼頭,我都會坐係嗰度嘅櫈度睇住海浪拍打岸邊嘅石頭、聽住一波又一波嘅水聲,偶爾仲會因為太專注而唔記得咗時間,搞到返學遲到。

呢一日,我去咗聖淘沙島嘅海洋館,輕輕咁走左一圈,我最鍾意嘅係入面有一個好大好大嘅落地玻璃,可以見到好多唔同品種嘅魚游嚟游去,海洋館仲會播一啲好輕柔嘅音樂,我記得嗰陣坐左係個左好耐,直到要閉館先捨得走。

P.S
我當日竟然見到海洋館入面有賣魚蛋串既地方,而且仲對正個個大玻璃窗,我真係唔明,嗰啲去海洋館睇魚嘅人到底係真係鍾意魚啊,定係當呢度只係一個普通嘅旅遊景點去參觀下。
我無法想像你係一邊欣賞魚嘅同時一邊食由魚製造成嘅食物,咁等於你去動物園見到豬仔講嘅唔係好得意而係好想食有乜分別,我覺得都幾可怕。
當然啦,我都唔明點解海洋館嘅人會諗到係海洋生物面前賣魚蛋,成件事好無邏輯。😕😕

再分享一下海洋館裡面的大大玻璃!!可依牆而坐,還會播放音樂,我去過很多水族館/海洋館,這邊真的很美,空間也很大,有很考慮到遊客的設計,很推薦來看一下。

這是其中一面大玻璃面





是日晚餐:老巴剎美食廣場,同時俗稱沙嗲街。每到七八點嗰陣,美食廣場對出嘅沙嗲街就會封路,逐漸會見到佢地開始搭枱櫈出嚟,基本上呢度係上班族放工嘅晚餐地點。基於呢度嘅沙嗲真係有平又好食,我極度推薦啊。通常佢哋都係開放式嘅座位,所以唔需要擔心唔可以一次過食幾間唔同嘅沙嗲或者嘢食。佢哋會行到來你枱邊sell你,通常都係餐點到先比錢,只要準備散銀比錢就得。
誠意推薦8號攤(BEST SATAY 8),呢檔沙嗲好好食,個醬汁一流,好惹味!完全等吾切其他野食就差吾多食哂😌😌佢哋啲工作人員好易認,個個都着住件紅色衫,背面會有大大嘅數字:8,搵佢地落單就岩啦。再推薦一間貴少少嘅,叫銘匯海鮮BBQ,佢哋嘅黑椒蟹送飯一流!👍🏻

-SENTOSA ISLAND 


環球影城內的水世界特技秀!很好看但要提早佔位置,前排是真的會全濕!


吊索下來後的海灘
沙灘其實蠻水清沙幼的~

就是一個沒什麼特別的燈光噴水秀,還要另外付費,不推啊。。。




榴連PANCAKE(牛車水站的小商場)& 東方文華酒店的海南雞飯(超級好吃但也超級貴)

 


這就是阿秋甜品。

主打中式甜點,很多選擇很好吃,新加坡的食物都偏重口味一點,這間甜品很多清甜的種類選擇,價錢也不會太貴,我幾乎每天都去吃XD離地鐵站也是5-10分鐘的步行距離。基本上人潮不少,但翻桌速度也蠻快的,等一下就會有位置了。大推大推喔~











之後就是新加坡必到的點!地鐵站和出站口都寫在前頭了,這邊就只分享照片囉~



上面是中間有酒吧的地方,外圍就是360度看風景的地方,蠻大的。

金莎酒店

濱海灣沿路都有階梯可坐,讓人們邊看風景邊聊天,就算一個人去也能拍出好看的照片!

最後是必須必須去的SUPER TREE!超級漂亮超級美❤️❤️❤️






(謝謝~完~)