2015/09|新加坡住宿|The Plot Hostel|女生獨遊

The Plot Hostel 259 outram rd.

地鐵站:Outram Park歐南園站
我住的房間:8人男女共宿含衛浴 HKD 201/1 night
呢間hostel真心推薦,以下分享少許資料,雖然佢吾係完全市中心區域,hostel行去車站都要10-15分鐘既距離,但總體黎講,佢既服務態度同品質都好好,裝潢亦偏時尚。我覺得呢個價錢ok,對單人女生去也有足夠的安全度。
👍🏻👍🏻這家其實我也是從別的blogger裡看到,好的店就希望把它發揚光大囉❤️🌎
‼️‼️❤️
(廁所同沖涼係分開兩邊,我覺得房間吾係話好逼,每個床位都有拉幕,私隱度高,仲有一個自行set密碼的locker,放得落20吋行李箱(請見右下圖左上角)有冷氣提供
✍🏻Check-in時會收新加坡幣S20 for 感應門匙及浴巾(退房時會還)
(我覺得呢點幾好,佢有提供浴巾係厚身個種,作為backpacker可以慳番毛巾位係吾錯的,有提供簡單的沖涼液同洗髮精,一層有兩個公用衛浴,空間大。)
✍🏻早餐時間0700-1000 提供cereal同鮮奶 少許水果
✍🏻正門 2300-0700不開放 要靠後門進出(其實就係正門隔離)使用感應門匙
✍🏻洗/乾衣 每次S4
✍🏻雪櫃/餐具/爐具/飲水機 可以話係應有盡有
✍🏻有聯誼廳有電視 兩台公用電腦
✍🏻每間房都需要用自己的感應門匙先入到,安全滿分👍🏻


外觀

COMMON-AREA

廣角拍攝 畫素不太好 / 隱私度其實蠻高

有一個密碼鎖的置物櫃,可以放20吋行李箱/廣角拍攝 畫素不太好



這邊會一次過介紹我在新加坡吃過又覺得值得推介的食物‼️😍
末段也會提到一些我想吃但始終沒去的餐廳~希望你們下次可以連我的份一起吃😝😋
-
👍🏻👍🏻👍🏻
Place: 老巴剎沙嗲街 Lau pa sat
Transit SG:raffles place (exit I)
Food:satay 8 👍🏻👍🏻
Place: 中峇魯市場
Transit SG:outram park
Food:體驗當地人早餐
👍🏻👍🏻
Place: 興記咖哩 (1030-1630)
@honglim food centre
Transit SG:Chinatown
Food:咖哩雞麵
👍🏻👍🏻👍🏻
Place: 松發肉骨茶
Transit SG:Chinatown
Food:肉骨茶
👍🏻👍🏻
Place: Durian History
Transit SG:Chinatown
Food:durian ice-cream/pancake
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Place: ah chew dessert 阿秋甜品
Transit SG:bugis (exit D)
Food:都推
👍🏻
Place: 黃細亞肉骨茶(in shopping mall)
Transit SG:Bayfront 👍🏻👍🏻👍🏻
Place: lady m
Transit SG:raffles place (exit B)
Food:crepe cake
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Place: 文華
Food:海南雞飯
--
以下係未食過的🔽🔽
Place: 麥士威熟食中心 maxwell food centre
Transit SG:Tanjong pager (green line)
Food:天天海南雞飯 1030~2000
🌎
Place: 林園沙嗲
Transit SG:bedok 勿洛 🌎
Place: Entre-Nous Creperie SG
Transit SG:raffles place
Food:法式薄餅 crepe